Naar Vang Vieng

Maandag 22 februari:

Gelukkige verjaardag Bonny!!! Ik heb direct een Facebook berichtje gestuurd toen ik wakker was ook al is het daar 7uur vroeger als hier :) we zijn goed vroeg opgestaan om alles klaar te leggen en om te ontbijten, dan snel naar het bus station om onze minibus naar vang vieng te nemen. Het was een goede rit met wel veel bochtjes maar daar heb ik totaal geen problemen mee :p ik heb wat geslapen en naar muziek geluisterd dus het ging wel goed.
Om half 3 kwamen we aan in vang vieng en gingen we te voet opzoek naar onze hostel, dankzij de de app maps.me kunnen we alles vinden offline :) onze hostel zat vol backpackers dus we zaten wel op een hotspot.. We hadden ineens voor 2 nachten geboekt zodat we niet elke keer met die backpack moeten zeulen. Pff vies en vuil was het daar!! Nja eens je geboekt hebt kun je niet terug dus het was even op de tanden bijten, algoe dat ze er wel vriendelijk waren! Luca begon zich niet goed te voelen en had ineens toen we daar waren hevige diaree :s ze is s'avonds dan ook gewoon in de hostel gebleven toen wij iets zijn gaan eten.
Toen we terug kwamen was er aan onze hostel een stevig feestje aan de gang.. We gingen naar de kamer en Luca was met gaar ouders aan het Skypen, wij gingen gewoon op bed zitten en hadden ons drinken mee.. Het was wel nog maar half 9 ofzo toen we al in de hostel waren maarja naar ons mening was er niets gezellig om iets te gaan drinken. Luca voelde zich maar slechter en slechter en had ook wat koorts en wilde dan wel vroeg slapen maar dat ging natuurlijk niet door al het lawaai. En het was echt niet rustig.. Wij verveelde ons dus heb ik Iris haar nagels gelakt en bij Lauranne een kompas op haar voet getekend met eyeliner omdat ze misschien zo een tattoo wil laten zetten op het einde van de reis.
Nog met mama en pap geskypet en naar de vriend gebeld en dan mijn bed in gekropen en wat gelezen met mijn oordopjes in.. Dan ben ik toch uiteindelijk in slaap gevallen en heb ik de e-reader neergelegd om mijn oogdoekje op te zetten en te gaan slapen.

Reacties

Reacties

mama en papa

Amai lieve schat, wat een avonturen allemaal! Spijtig dat Lucca zo ziek is geweest! Misschien van dat slechte eten? Ik hoop dat ze vlug genezen zal zijn. Ben altijd blij dat ik je even hoor en zie, dan ben ik weeral gerust. Ik mis je enorm hard, maar hoop dat je nu terug kan genieten van je reis. Dit doe je tenslotte maar 1 keer in je leven. Toch op deze manier. Lieve schat, wij houden heel veel van je, en kijken uit naar je volgend verhaal en foto's. Zo reizen we allemaal een beetje mee. Love you to the moon and back Bieke! Liefs van mama en papa. XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!