Luang Prabang dag 2

Zondag 21 februari:

We hebben om half 12 met Bo en Iris afgesproken om naar de waterval te gaan, ze hadden geregeld dat wij van nacht in dezelfde hostel konden verblijven omdat die van ons was volgeboekt. Om kwart voor 12 kwamen we aan en hebben we onze backpack gedropt om dan richting de waterval te gaan, we betaalde maar 40000 kip op erheen gebracht te worden en om weer terug te keren. Toen we aankwamen zijn we eerst gaan lunchen maar dat sloeg dik tegen! Lauranne haat broodje was beschimmeld en de rest was steen hard! Lauranne had een ander broodje gevraagd maar was haar eetlust wel kwijt. Ik heb dat van mij ook wijselijk laten liggen en ben met een puppy gaan spelen :p we hebben dan allemaal nog een ijsje genomen aan een ijskraampje en dan was het nog 20000 kip om binnen te mogen in het park.
Eerst kwamen we voorbij een bear rescue center.. Wat een leuke verrassing dat dat erbij zat! We zijn dan naar de beren gaan kijken en ik heb ze nog wat gesteund met 120000 kip te geven. Ik en dieren hè...:D de waterval was echt prachtig!! Helder blauw water met allemaal bomen en jungle rondom, echt een paradijsje.. Ik wou dat mama en papa erbij waren omdat ze ook zo van de natuur kunnen genieten, grote mooie vlinders die er rond vliegen en visjes in het water die je een pedicure geven. Wel heel veen Aziaten en vooral dan Chinezen maarja. We hebben allemaal wel een frisse duik in het water genomen, eerst was het wel koud maar het wende wel heel snel. Lauranne, Bo en ik zijn naar de waterval gezwommen en hebben daar even gezeten en genoten van alles wat er rondom ons was. Moeder natuur kan echt heel mooi zijn! Ik geniet hier veel meer van dan van de tempels.. We hadden aan de tuk tuk afgesproken om 16u dus we moesten alweer snel vertrekken maar zonnebaden ging niet door de bomen die er waren dus zo'n groot probleem was het ook niet.
Onderweg zijn we nog gestopt aan het bus station voor tickets om morgen naar vang vieng te vertrekken. Het plan was om vroeg naar de avondmarkt te gaan en dan naar Utopia om iets te gaan eten en drinken, mama en papa waren bij mijn grootouders dus wilde ik nog eerst even skypen. Alles was goed daar en ze gingen naar mijn foto's kijken samen :) om 19u30 zijn we vertrokken en gingen we nog snel naar de avondmarkt voor een souveniertje. Daarna naar Utopia en we hebben daar wel lekker gegeten buite Lauranne, haar vlees van haar burger was helemaal aangebrand.. We hebben nog een Australisch meisje leren kennen en hebben daar wat mee gepraat ze wist ons een leuk guesthouse te vertellen in koh pha-ngan en we gaan het eens opzoeken. Om 23u ging het dicht en wij zijn ineens naar de hostel vertrokken, morgen moeten we om 9u aan het bus station zijn dus vroeg opstaan!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!