Dag 1 & 2 Pai

Vrijdag 12 februari:

Amai da was koud van de nacht!!!!! Iris, Lauranne en ik zijn vroeg opgestaan om naar de hotsprings te gaan, we zijn wel een uur en half onderweg geweest maar zijn tussen door nog wel gestopt aan een weg restaurantje met 2 schattige kittens.. Helemaal iets voor mij natuurlijk, ze zagen er exact hetzelfde uit als Sam en de Rosse en natuurlijk kwam het tijger katje volop flodderen en heb ik de vergissing gemaakt om het op te pakken en vast te houden. Het legde zijn hoofdje echt op mijn schouder en begon te spinnen, echt super lief. Uiteindelijk toen ons eten kwam moest ik het wel neerzetten en even gaan eten en daarna ben ik terug gaan knuffelen. Toen we verder gingen heb ik natuurlijk een paar traantjes gelaten omdat het mij bleef achtervolgen.
Eindelijk zagen we het bordje met hotsprings staan en kwamen we ze na een vrij lange en smalle weg tegen, we moesten 300 BHT per persoon betalen wat wel best veel is voor hier maar omdat we zo lang hadden gereden hebben we het toch maar gedaan. Er waren in het natuur park geysers te zien en er was een mineraal bad.
Aan de Geysers was het echt heel warm, daar mochten we dan ook niet in dat het water 90 tot 100 graden was en het had wel een ei geurtje. Het mineraal bad was nog iets verder maar was wel aangelegd wat wij wel heel jammer vonden omdat we eerder iets in de natuur hadden verwacht en niet kunstmatig.
Dan na een uur en half toch terug naar de auto gegaan en zijn we richting onze hostel gereden, we gingen vroeg douchen nu er nog zon was en dan vroeg naar de avondmarkt omdat die al om 22u dicht ging. We waren kippen burgers gaan eten bij café de Pai met guacamole, echt super lekker!!!
Ik heb mijn eerste Kadotje gekocht voor ons mama en papa, hopelijk zijn ze er blij mee :) na het shoppen zijn we nog een cocktail gaan drinken en zijn we terug naar de hostel gegaan.
Zaterdag 13 februari:
We gaan naar een andere hostel!! Jeej :D we hebben een beetje uitgeslapen en hebben dan al ons spullen genomen om te vertrekken, we moesten wel langer wachten om Luca want die was later uit bed gekomen enzo dus ik dacht ik ga even de airco opzetten zodat het in de auto lekker fris is sebiet. Slecht plan!!!! Natuurlijk tegen dat iedereen er was was de batterij plat en moest er iemand komen om de auto terug in gang te krijgen, heeft mij 200 BHT gekost voor die 2 min en wij zaten er al een uur te wachten. Eindelijk kunnen vertrekken naar de andere hostel en rij in nog tegen een andere auto die geparkeerd stond in het midden van de weg, aan de andere auto was niks maar bij ons was de spiegel helemaal kapot!!
Pff aangekomen aan de hostel en we zijn dan vertrokken naar de yod cave.. Hopend dat we niet te laat gingen zijn! We hadden het nog makkelijk gevonden en ik had de auto geparkeerd, wil ik mijn spullen uit de koffer halen en die koffer gaat niet direct helemaal open en stoot ik mijn hoofd er nog tegen ook.. Echt mijn ongeluksdag!!!
De grotten waren wel leuk om te zien en we mochten dan ook op een bamboe bootje zitten, wel heel tof.. In het water zaten allemaal zwarte vissen en aan de bovenkant van de grot waren er allemaal vogels en vleermuizen die we niet echt zagen maar wel konden horen. Daarna zijn we ineens naar de hotsprings gereden die wel in het bos lagen en dat was wel zalig maar veel te donker om er echt van te kunnen genieten :(
S'avonds terug naar de avond markt gegaan en iets gegeten en dan in the yellow sun iets gaan drinken maar ik wou echt mijn bed in kruipen en deze dag vergeten, algoe dat ik nog even kon bellen met de mama die mij wat kon gerust stellen en erna even gebeld met het vriendje due toch wel even extra lief deed <3

Reacties

Reacties

Mama

Ach lieverd, iedereen heeft zo wel eens van die dagen dat je denkt " Was ik maar in mijn bed blijven liggen". Maar ook dat waait over. Alles bij elkaar waren het kleinigheden, die door vermoeidheid, net iets teveel werden. Maar eind goed, al goed! Laat nooit de airco aan staan als je motor stil ligt. Love you heaps XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!