Vertrek

vandaag vertrekken we!! Van morgend om half 5 al afscheid genomen van mijne vriend, we kennen elkaar nog maar 2 weken en toch viel het bij mij al zwaar.Om 5uthuis gekomen en direct mijn routeplanning afgewerkt en doorgestuurd naar papa om af te printen, wat een job zeg!Om 12uwas de mama bij mij, dan toch nog maar eens alles nagekeken of ik zeker alles bij heb. Mijn backpack weegt op de moment 13kg! Pff geen pretje..afscheid op de luchthaven was zeker alles behalve leuk, mijn allerliefste Mamake dat zoveel verdriet had en papa had het ook wel moeilijk denk ik. Tia, Britt en Lana dank u om te komen om ons geluk te wensen en ons uit te zwaaien. 5u20 Belgische tijd aangekomen in Abu Dhabi, niet veel kunnen slapen maar was een goede vlucht. De vlucht naar Bangkok heb ik toch wel wat kunnen slapen denk dat ik 4 keer hotel transylvania 2 opnieuw heb moeten opzetten :p heel lekker eten gekregen en perfect oprijd geland in Bangkok. Toen we aankwamen op de luchthaven wisten we helemaal niet waar we heen moesten en hebben we het 2 keer moeten vragen omdat je de mensen hier super slecht verstaat!! Als we onze backpack hadden zijn we geld gaan afhalen wat ook niet zo makkelijk ging.. Ik was vergeten instellen dat ik in Azië kan afhalen ???? super dom maar het was al snel opgelost. Dan hebben we de taxi genomen naar onze hostel.. Het was 600thb om 35min te rijden, omgerekend een 15€.. Totaal niet veel!!! We zitten in een klein gezellige hostel maar wel ver van het centrum wat wel jammer is, de douches zijn wel lauw naar het koude toe maar daar zullen we aan moeten wennen denk ik :p gevideochat met Bonny en Daddy en mama en papa, net gedaan met bellen met mijne schat en nu ga ik proberen slapen.

Reacties

Reacties

Mama

Ik ben blij dat alles vlot is verlopen voor jullie allemaal! Geniet er vooral van en zorg goed voor elkaar! Hopelijk kunnen we snel al wat foto's bekijken van jullie avonturen. Ik kijk er naar uit! Love you and mis you a lot, maar geniet er volop van, ik ben super trots op je. heel veel liefs van mama XXX

Mama

P.S: Ik heb net nog extra foto ruimte gekocht voor jullie, als je er nog nodig hebt laat je maar iets weten ok? Love you XXX

Papa

Dag suske, leuk dit te kunnen lezen, amuseer jullie maar en geniet ervan !! Love you XxX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!