Elephant jungle paradise park

Woensdag 10 februari:

Vandaag gaan we naar de olifanten!!!!
Om half 7 ging de wekker af en om 7uur waren we uit ons bed, alles in de rugzak gestoken en naar beneden gegaan om op ons vervoer te wachten. Om 10 na 8 waren ze er al en wij waren er allemaal klaar voor, onderweg was het wel heel koud! We zaten in een pick-up truck zonder ramen en dat vroeg in de ochtend was niet zo grappig. Halverwege zijn we gestopt aan een markt om iets te eten en drinken en gingen we verder.. Op een gegeven moment sloegen we een kleine zijstraat in en begon onze tocht naar boven, putten en bulten tot en met in de weg dus tegen dat we er waren waren we goed door elkaar geschud.
We kregen eerst wat informatie over de olifanten en wat we die dag gingen doen, onze gids mr. Machette was wel heel grappig en paste volledig bij ons. Eerst moesten we 2 min naar boven klimmen en dan zagen we 2 olifanten, de oudste en een mannetje.. We mochten ze suikerstokken geven en knuffelen, ze zijn echt zo lief en fascinerend. Het mannetje wou wel op het vrouwtje kruipen maar zij had daar toch niet zo veel zin in, wisten jullie dat olifanten aan voorspel deden??
Toen we wat verder moesten wandelen kwamen we de volgende groep olifanten tegen, 2 vrouwtjes en een baby'tje van 2 jaar oud. Zo schattig!!! Echt een kindje, kon nooit stil blijven staan en nam zoveel suikerstokken vast dat hij maar kon.
Vervolgens gingen we naar de waterval waar we eten kregen, een buffet met rijst, kip, groenten in groene curry, pad thai en als dessert meloen en ananas echt heel lekker!! Als iedereen klaar was met eten gingen we een vitaminen snoepje maken voor de olifanten met allemaal verschillende boomsoorten en een soort vrucht. Alles ging in een uitgeholde boomstam en dan moest het geplet worden met een grote stok, iedereen kwam wel een keer aan de beurt. En dan was het bikini time!!
Iedereen moest zijn zwemkledij aantrekken en naar het modderbad gaan. De olifanten gingen er eerst in met mr. Machette en dan gingen wij er ook in voor een modder gevecht met de olifanten, een unieke ervaring om nooit te vergeten!! Foto's werden genomen door de andere gidsen en wij konden doen wat we wouden. We hebben veel gelachen en zagen er op het einde geweldig uit!! We gingen terug richting de waterval om de olifanten. En onszelf af te spoelen, alleen was het water wel super koud!!!! Daarna kregen ze hun vitaminen en nog wat suikerstokken.
Wij kregen nog thee en een koekje om de dag af te sluiten.
We gingen terug naar de truck en gingen richting hostel, iedereen heeft wel een dutje gedaan onderweg. S'avonds zijn we nog gaan eten en besproken hoe we naar Pai gingen en dan naar ons bedje.

Mama

Weeral een super verhaal bij een super ervaring! Ik ben wel jaloers op jullie zeg ( op een goede manier)! Zo een hele dag bij olifanten zijn moet een geweldige ervaring zijn geweest! Hopelijk kunnen jullie nog veel zulke leuke ervaringen beleven. Daar doe je deze reis tenslotte voor hé. Geniet maar zoveel je kan. Nu weten jullie wat leven is. Wees gelukkig en lief. We love you to the moon and back. XXXXXXXXXXXXXX

Bonnie

Mooie fotootjes schat. Heb ervan genoten. Een fijne valentine vandaag!!!!!!!!